loading...

فروشگاه اینترنتی شاخص همیشه آنلاین

مدیر بازدید : 1526 شنبه 17 دی 1401 نظرات (0)

خرید جاکنترلی رو مبلی سینی دار  چیستنظم داشتن باعث زندگی راحت و آرامش خواهد شد مخصوص در موقع فیلم دیدن که این روزها که بخاطر کرونا همه در خانه های خود هستند بدون شک تلویزیون یکی از سرگرمی های پر طرفدار در خانه ها میباشد پس باید کنترل همیشه در جای  مشخص شده ای باشد تا همه به اسانی به ان دسترسی داشته باشند این کیف جا کنترلی رو مبلی فروشگاه لینک سرا مناسب  انواع مبل میباشد البته میتوانید برای لوازم دیگر که به مبل شباهت دارند مناسب است مثلا کنار مبل که وقتی میخواهید موبایل یا لوازم دیگر خود را کنار تخت قرار دهید مناسب است یا مثلا در خودرو و یا محل کارتان در صورت نیزا از این کیف استفاده نمایید.

 

 

خرید جاکنترلی رو مبلی سینی دار  

 

 

 

مزیت خرید جا کنترلی رو مبلی  :  

 شما دیگر هرگز مجبور نیستید کنترل از راه دور تلویزیون و کنترل از راه دور تلویزیون صوتی خود را گم کنید ، جا به جا کنید ، جستجو کنید ، به جستجوی خود بپردازید یا به دنبال آنها بگردید زیرا همیشه در محلی که قرار می دهید - در نگهدارنده کنترل از راه دور تلویزیون خواهد بود.مخصوص سازماندهی و ذخیره عینک های چشم ، تلفن های همراه ، شارژرها  ین سازمان دهنده صندلی بازویی برای تختخواب دارای 6 جیب برای مرتب سازی  ازماندهی و ذخیره سازی برای دسترسی آسان به کنترل از راه دور تلویزیون ، خودکارکتاب ، عینک ، مجلات ، حتی آیفون ، تلفن های همراه ، xbox به جای اینکه در صورت لزوم آنها را جستجو کنید ، آنها را سریع کنترل می کند. صندلی بازو سازمان دهنده کنترل از راه دور کدی شما را از حوادث سر خوردن و ریختن نوشیدنی یا میان وعده نجات می دهد.

 

دارای جای  نوشیدنی  نگهدارنده کنترل از راه دور مبل ما برای تختخواب یا تخت خواب و نگهدارنده کاناپه و کاناپه دارای یک سینی مسطح راحت است  همچنین دارای یک جیب مخصوص طراحی نوشیدنی ، برای نگه داشتن مورد علاقه شما میان وعده و نوشیدنی در حین تماشای تلویزیون یا نشستن روی مبل با خانواده و دوستانتان ، خصوصاً در آن بازیهای هیجان انگیز ورزشی .. تاشو و آسان ، بنابراین اگر به طور دائمی از آن استفاده نکنید میتوانید گوشه ای قرارش دهید بسیار مقاوم ، 

 

 

 

چند مدل جا کنترلی در بازار موجود است:

مدلی که در فروشگاه شاخص قرار دارد یک جا کنترلی پرطرفدار است و در همه فروشگاهای دنیا بفر فروش میرسد اما مدلهای دیگری در بازار به اسم  جا کنترلی رو مبلی ایکیا جا کنترلی چرمی جا کنترلی بافتنی جا کنترلی چوبی جا کنترلی کریستالی جا کنترلی فلزی فانتزی و غیره در بازار موجود است.

 

 

 

 

محصول جا کنترلی دوباره شارژ مجدد شد و میتوانید در دی ماه 1401 سفارش دهید

 

خرید جاکنترلی رو مبلی سینی دار ارزان قیمت

 

 

مشخصات کامل خرید جاکنترلی رو مبلی سینی دار ارزان قیمت

به آسانی و با سرعت میتوانید وسایل مورد نیاز خود را در کنار دست خود داشته باشید.

 دارای 6 جیب بزرگ برای نگهداری کنترل,عینک,روزنامه و مجله و …

قسمت بالایی مناسب برای نوشتن,خوردن غذا,گذاشتن نوشیدنی,بشقاب و …

طراحی شده برای قرارگیری بر روی صندلی,مبل و …

قابل تنظیم بر روی قسمتهای مورد نظر شما

ابعاد: 12 * 7.25 * 8.375 اینچ

قسمت بالایی 11 * 6 اینچ 

خرید جاکنترلی رو مبلی سینی دار 

 

  

 

پروسه ارسال سفارش  جا کنترلی در فروشگاه شاخص چگونه است

برای خرید جا کنترلی سینی دار همه کاره  پس از کلیک روی دکمه قرمز رنگ خرید پستی  و بعد از ورد به سایت اصلی فروشنده  و مشاهده توضیحات ابتدا روی گزینه خرید کلیک فرمایید و فرم سفارش را کامل پر نمایید بعد تمیل فرم سفارش همکارا ما در مدت چند ساعت محصول جا کنترلی مشکی را بسته بندی و فردای همان رو تحویل اداره پست خواهند داد و سفارش ما تا 3 روز کاری ارسال خواهد شد و به دستتان میرسد البته ممکن است در مواقعی تا 1 هفته طول بکشد  بعد مامور متحرم اداره پست سفارش را درب خانه به شما تحویل خواهد داد.

 

 

چرا باید کیف جا کنترلی خرید :

داشتن کیف لوازم جا کنترلی تلویزیون به شما کمک میکند تا به لوازم خانه خود نظم ببخشید و هر زمانی که به کنترل احتیاج داشته باشید در دسترس شما باشد این محصول را میتوانید در کنار هر وسیله ای که قابلیت اویزان کردن داشته باشد قرار دهید. 

 

 

ایا کیف لوازم جا کنترلی به همه جای کشور ارسال خواهد شد:

بله محصول به همه جای کشور ارسال خواهد شد و مهم نیست در شرقي تبريز آذربايجان اروميه اردبيل اصفهان البرز کرج ايلام بوشهر  بندر بوشهر تهران چهارمحال و بختياري  شهرکرد خراسان بيرجند رضوي مشهد شمالي بجنورد خوزستان اهواز یا زنجان زنجان سمنان  سيستان و بلوچستان زاهدان فارس شيراز قزوين  قم کردستان  سنندج  کرمان کهگيلويه و ياسوج گلستان گرگان گيلان لرستان خرم‌آباد مازندران ساري اراک هرمزگان همدان يزد باشد چون ما به همه جا ارسالی داریم.

 

 

آیا میتوانم جا کنترلی رو مبلی  رو پیامکی سفارش بدهم :

بله شما میتوانید سفارش جا کنتری رو مبلی را به  صورت پیامکی هم ثبت سفراش دهید فقط کافی است که گوشی همراه خود را بردارید و کد دستوری  068742  را به سامانه ی  10004410 ارسال کنید ؛ بعدش یک پیامک برای شما ارسال میشود که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد کنید البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان ثبت نمایید و ادرس و مشخصات را وارد کنید به آیکون خرید محصول و توضیحات پایین همین صفحه مراجعه فرمایید. 

 

چکیده :

 جا کنترلی ها به عنوان نظم دهنده شناخته میشوند و مزیت این محصولات این هست که همیشه کنترل تلویزیون شما در دسترس است و از گم شدن آن جلو گیری خواهد کرد و اگر مبلهایی همانند تصویر دارید این جا کنترلی برای شما بهترین گزینه خواهد بود. 

مدیر بازدید : 747 سه شنبه 14 دی 1400 نظرات (0)

قوزبند ارزان همانند کمر بند هستند و باعث میشود که شانه های شما را نگه دارند اما شما باید به غیر از قوز بند وزرش و طرز صیحیح نشستن را فرا بگیرید و بدانید که چطور باید روی صندلی تیکه بدهید و بیشتر قوز ها عللش صحیح نشستن روی صندلی است اگر میخواهید بدون قوز باشید حتما از قوز بند و ورزش استفاده کنید و مثاله های اموزشی را مطالعه نمایید.

 

 

خرید قوزبند ازان یک راه ساده و بی ضرر برای جلوگیری از خم شدن مهره های کمری به سمت جلو است. پدربزرگ و مادربزرگ من از مدت‌ها قبل همیشه همین نگرانی‌ها را داشته‌اند و از آنجایی که اندام‌هایشان بسیار بی‌اهمیت است، هرگز به این فکر نمی‌کردند که به کمرشان توجهی نداشته باشند. گاهی اوقات مچ پا به حدی سفت می شد که کمر با زاویه 30 درجه خم می شد که استرس زیادی به فرد وارد می کرد. در فروشگاه اینترنتی لینک سرا رز محصولی را آماده کرده ایم که با استفاده از مچ بند به راحتی می توانید از خم شدن کمر جلوگیری کنید.

 

 

 

 معرفی انواع قوز بند های ساده و هوشمند الارم دیجیتالی (نکات اموزشی نگهداری و شستن )

 

 

قوز نکنید تا همیهش کمر سالمی  داشته باشید :

هیچ میدانید نخاع که به عنوان اعضای مهم و حیاتی بدن زندگی انسان شناخته می شود، مهمترین شبکه عصبی بدن را تشکیل می دهد که از طریق آن خطوط ارتباطی بین مغز و سایر اعضای بدن عبور می کند. بنابراین اگر آن را نادیده بگیرید در دراز مدت با مشکلات جدی مواجه خواهید شد. مهمترین آنها سیاتیک، دیسک، توده و عوامل دیگری از این قبیل است که هر کدام باعث ایجاد درد خواهند شد. چگونه از این امر اجتناب نماییم با ما همراه باشید تا نحوه خرید قوزبند قیمت را توضیح بدهیم.

 

مزایای قوز بند چیست:

همیشه دو نوع از افراد با گوژپشت وجود دارند. دسته اول افراد بلند قد و دسته دوم افرادی هستند که به کمر خود فشار زیادی وارد می کنند. اینکه چرا این دو دسته از افراد همیشه با این مشکلات مواجه می شوند به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر بالای 40 سال سن دارید، اگر به اندام خود توجه نمی کنید، هر روز شاهد افتادگی کمر خود خواهید بود و در ابتدا ممکن است قدرت نداشته باشید و بتوانید آن را صاف کنید. ما این دو گروه از محصولات را پیشنهاد می کنیم که در صورت خرید یک مچ بند ارزان، می توانند به راحتی فشار روی کمر شما را از بین ببرند.

 

 

 

قوزبند هوشمند 

 

 

اموزش شسشتن قوز بند هوشمند :

اگر لازم شد قوز بند را بشویید حتما روی قسمت آزیر دارد یک پلاستیکی بپوشانید مثلا کیسه فریزر یا سلفوش پیچش کنید تا اب به داخل دستگاه نفوذ نکنید و بعد به ارامی بندها را در داخل لگن یا هر چیزی دیگری که قرار است استفاده کنید قرار دهید و به ارامی بشویید.

 

 

 

قوزبند الارم دار 

 


 

نحوه عملکرد این قوز بند دیجیتالی اژیر دار :

نحوه عملکرد این قوز بند هوشمند یک حالت خاص فشار را از قفسه سینه به پشت شما تغییر می دهد. در این حالت برای جلوگیری از افتادن با پشت به حالت ایستاده بایستید.کمربند دوخته شده به این محصول به شکل پروانه بوده و از مواد و پارچه الاستیک درجه یک ساخته شده است که می تواند اندام و عضلات را حرکت دهد. . قدرت عضلات سینه و شانه خود را افزایش دهید. بنابراین این محصول در هنگام بسته شدن حس خوبی را منتقل می کند و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. در زیر اطلاعات دقیقی در مورد نحوه خرید قوز بند و آنچه که با سلیقه شما مطابقت دارد را خواهید دید. اول مشخصات محصول را بررسی کرده و سپس با توجه به سلیقه خود محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

مدیر بازدید : 1440 پنجشنبه 14 مرداد 1400 نظرات (0)

فلفل ساب توپی  برای آسیاب کردن ادویه جات طرح انبری اگر می خواهید آشپزی حرفه ای با بهترین طعم و عطر داشته باشید ، بهتر است از ادویه جات تازه آسیاب شده استفاده کنید ، زیرا ادویه جات ترشی جات ، به ویژه فلفل قرمز ، به سرعت اکسید شده و در صورت عدم مراقبت طولانی مدت پودر می شوند. بنابراین غذا برای به دست آوردن طعم و عطر آن ادویه ها باید از مقادیر زیادی استفاده کند ، اما هنوز قابل مقایسه با ادویه های تازه آسیاب شده نیست. بنابراین ، مقدار مورد استفاده برای خرد کردن ادویه جات ترشی جات نیز بهینه شده است. این به این دلیل است که میزان ادویه جات تازه آسیاب شده به حداقل می رسد و طعم و عطر زیادی به غذا می بخشد.

 

 

لفل ساب توپی  برای آسیاب کردن ادویه جات طرح انبری

 

 

برای آسیاب کردن ادویه جات مانند نمک و فلفل با دانه های نسبتاً بزرگ ، بهترین انتخاب فلفل است که به راحتی آسیاب می شود. بسیاری از فلفل های چیلی را نمی توان به طور همزمان آسیاب کرده و به غذا اضافه کرد ، یا این ویژگی این است. سنگ زنی با آنها بسیار دشوار خواهد بود. من می خواهم فلفل واسابی را معرفی کنم که می تواند با حفظ شکل اولیه به غذا اضافه شود. به این ترتیب ، فقط باید مقداری را که می خواهید بخورید چاشنی بزنید. به کمک این گلوله های فلفل ، همیشه می توانید از ادویه جات تازه و خوش طعم استفاده کنید و طعم های مختلف را در غذای خود بچشید.

 

 

لفل ساب توپی  برای آسیاب کردن ادویه جات طرح انبری 

 

  

 

برای کار با این فلفل فرعی ، کافی است درب کشویی گیاه را باز کرده و ادویه های دلخواه خود را بریزید. سپس ، برای استفاده ، آن را پایین بیاورید و دو دسته سیاه این فلفل زعفرانی را با یک دست فشار دهید و خواهید دید که فلفل خوب خرد می شود. عملکرد یک دست این آسیاب منجر به ساده ترین و خلاقانه ترین فلفل یاقوت کبود شده است. ابعاد دستگاه 15x9.5x8 سانتی متر و وزن آن 119 گرم است. با کمک این محصول می توانید مقدار کمی ادویه در غذا بریزید تا طعم دلخواه به آن داده شود. چون ادویه های تازه آسیاب شده خوشمزه ترند. تیغه های تیز آن بزرگترین ذرات را در یک حرکت دقیق تنظیم می کند.

 

 

لفل ساب توپی  برای آسیاب کردن ادویه جات طرح انبری 

 

  

 

جنس بدنه این محصول پلاستیک بسیار قوی ABS است. با اندازه کوچک و عملکرد بسیار مفید در عین حال ، فضای آشپزخانه را اشغال نمی کند و دکوراسیونی همه کاره و زیبا به فضا می بخشد. تیغه از فولاد ضد زنگ است و شستشو و تمیز کردن این فلفل زیر بال آسان است. فلفل یاقوت کبود برای آسیاب ادویه تازه و خوشمزه ، حتی زمانی که مشغول کار هستید.

 

 

لفل ساب توپی  برای آسیاب کردن ادویه جات طرح انبری 

 

 برای مشاهده فلفل ساب توپی دوعددی وعکسهای بیشتر به لینک خرید پستی مراجعه بفرمایید

خـريد پستي فلفل ساب توپی دوعددی  >> قيمت فقـط : 120 تـومـان  پرداخت وجه بعد از تحويل درب منزل شــما

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
کدهای اختصاصی